26 Eylül 2011 Pazartesi

Sonsuz Aşkıma…

Sen yokken hayatımda ne yapmışım ben bilmiyorum. Aslında hatırlamıyorum. Hatırlamak istediğimi de pek söyleyemem. Karanlıkla dost olmuşken sen çıkıverdin karşıma. Kim bilebilirdi ki bir anda seni seveceğimi. Senin de beni… Sevmek şöyle dursun sensiz yapamayacağımı anlamak var ya. En güzeliydi bu aslında. Sen karanlığımı aydınlattın. Sen yaşama tutundurdun. Sen bana nefes almanın güzelliğini hatırlattın. Sen benim dert ortağım , en iyi arkadaşım , dostum oldun. Ama en önemlisi de eşim oldun , hayat arkadaşım oldun. Şimdi seninle paylaştığım bu mükemmel hayat bana zevk veriyor. Seninle geçirdğim her saniye için Tanrı’ya şükrediyorum binlerce defa. Senin bana kazandırdıkların için binlerce defa teşekkürler sana. Ve ömrümüzün sonuna kadar ikimizin aynı yerde nefes alıp vereceği yaşama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sponsor

 Image Banner 300 x 250