27 Eylül 2011 Salı

2011 ve Aşk!


Yaşasın yeni yıl geldi! Geçen haftadan bugüne ne değişti diye soracak olursanız: Hiçbir şey! Ama değişecek! En azından benim umudum var.
Her yıl ajandama “bu sene muhteşem olacak” yazıyorum. Oluyor mu? Muhteşem olmasından ne anladığına bağlı!
Piyangodan para çıkması, beyaz atlı prensle tanışıp seni kurtarmasını beklemek gibi hayaller
muhteşeme giriyorsa; muhtemelen olmuyordur. Benim muhteşem kavramım sağlığımın yerinde olması, işimi yapabilecek güce sahip olmam, sevdiğim insanlarla yaşamımın sorunsuz sürebilmesi, borçlarımı ödeyip nefes almak gibi gündelik hayatımı devam ettirmeme olanak sağlayan etkenlerden oluşuyor.
Muhteşem bir yıldan beklentim ise, maddi gücümün biraz daha yükselerek, gelecek için yatırım yapmama olanak tanımasıyla başlayabilir. Beni şöyle yerden yere çarpacak bir aşk da gelirse, işte bu muhteşem bir yıl olur!
Yeni yıl, doğum günü gibi özel günlerde, insanlar için dileğim öncelikle şanstır. Bir insanın şansı olursa, başına gelen her şeyden daha kolay sıyrılır ve daha güzel olaylar yaşar. Şansın gerçekten çok önemli bir faktör olduğuna inanıyorum.
Çevrenizde mutlaka bu tarz insanlar görmüş veya duymuşsunuzdur. Hep dört ayaküstüne düşerler. Her olaydan bir şekilde kurtulur ve her zaman gıpta edilen şeylerle karşılaşırlar. Bu insanların şanslı olduğuna inanıyorum.
Şansı çağırmanın veya üstünüze ekletmenin bir yolu var mı, bilmiyorum. Belki şanslı olduğuna inanmak işe yarar. Bu yıl bunu deneyelim mi? Şanslı olduğumuza yürekten inanalım. Bakalım şans yanımıza gelecek mi?
Pek çok insanın şükredeceği şeylere sahip olduğumuzu unutmayalım. Sağlıklı bir yaşam sürmek, paradan daha büyük bir lükstür. Sağlık sorunları yüzünden bir dilim pasta yiyemeyen ve o keyfi yaşayabilmek için tüm mal varlığını verecek insanlar var. Şükretmek ve sahip olduklarımıza bir daha bakma zamanı gelmiştir bence.
Şu anda elimizde olan her şey için şanslıyız. Demek ki; bizler şanslıyız. Bu sene buna canı gönülden inanmayı ve dileklerimizi bu inançla evrene yollamayı teklif ediyorum. Buna aşk dahil! Var mısınız?
Candan Ünal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sponsor

 Image Banner 300 x 250